Bezglutenowe śniadanie

Często pytacie mnie, co można zrobić na bezglutenowe śniadanie. Kiedy mam chwilę dla siebie, staram się przygotować śniadanie, które będzie i smaczne, i zdrowe. Poniżej kilka propozycji.

Kanapki z twarożkiem
Wybierzcie ulubiony chleb bezglutenowy i zjedzcie go z przygotowanym twarożkiem. W mojej wersji to chudy twaróg, rzodkiewki, szczypiorek i jogurt grecki. Wszystko zmieszane. Zdrowe i smaczne.

Kanapki z jajkiem na miękko
Kto powiedział, że jajko na miękko można jeść tylko łyżeczką? No właśnie! Wybieram czasem jajko na miękko, które ląduje na grzance lub ulubionym pieczywie. Żółtko się rozpływa i jest naprawdę smaczne.

Omlet
Tu mamy naprawdę dużo opcji. Przygotowuję omlet z jednego lub dwóch jajek. Mieszam je w miseczce z przyprawami – solą, pieprzem, czasem z wędzoną papryką, curry. Wszystko zależy od pomysłu. Rozmieszane jajka wlewam na rozgrzaną patelnię, na której wcześniej ląduje oliwa lub masło. Jak jajka zaczynają się ścinać, wykładam ulubione warzywa, wędlinę, sery.

Jajecznica ze szczypiorkiem
Kręcimy się wokół jaj, ale jak śniadanie to od razu rzuca się pomysł na jajecznicę. Mamy więc taką ze szczypiorkiem i ulubioną wędliną. Oczywiście na maśle.

Kanapki z pastą jajeczną
I oczywiście: pasta jajeczna. Tutaj sprawa jest prosta. Jajka gotujemy na twardo. Mieszamy z majonezem i szczypiorkiem. Gotowe! Proste i przepyszne.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *